Проект “Влада на зв’язку з громадськістю” продовжує допомагати жителям області у вирішенні проблемних питань

17  січня на базі обласного контактного центру пройшла пряма телефонна лінія з депутатом Запорізької обласної ради, головою постійної комісії з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою Дмитром Майстром.

Впродовж години спілкування до депутата звернулись мешканці міста Запоріжжя, Більмацького, Розівського, Запорізького, Кам’янсько-Дніпровського та Більмацького районів.

До депутата звернулись члени ініціативної групи смт. Більмак з проханням допомогти у вирішенні питання стосовно перейменування селища.

Також порушувались питання від громадян із віддаленних населених пунктів про те, що у них нерозчищенні дороги від снігу, внаслідок чого пасажирський транспорт не доїздить до сел, відсутній підвоз продуктів харчування, в деяких селах відсутній зв’язок.

Малозахищені громадяни прохали Дмитра Майстра надати матеріальну допомогу для лікування.

Заявник із Запорізького району запропонував розглянути можливість розподіляти кошти між громадами для закупівлі витратних матеріалів для проведення гемодіалізу.

Мешканці селища Кушугум прохали збільшити кількість ліхтарів на вулицях селища.

Також заявників турбували питання ремонту багатоквартирних будинків, благоустрою парку «Дубовий гай» у м. Запоріжжя, забезпечення субвенціями медичної сфери у сільській місцевості та ін.

Під час проведення заходу Дмитро Майстро отримав подяку від жителів с. Лисогірка Запорізького району за надання кваліфікованих юридичних консультацій.

До вирішення кожного питання Дмитро Миколайович підходив виважено, надавав  необхідні  роз’яснення та поради.


До відома громадян:

     Поставити запитання та повідомити про проблеми усі охочі мають можливість за номером телефону:  0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з  8.00 до 17.00.

Графіки проведення прямих телефонних ліній у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю»  можна переглянути  на  сайтах   обласного контактного центру   облдержадміністрації   обласної ради .