Результати дослідження на тему “Якість обслуговування населення в управліннях соціального захисту”

Дослідження проводилось за ініціативи Урядового контактного центру відповідно до плану проведення прогнозних досліджень у 2018 року, погодженому Державним секретарем Кабінету Міністрів України від 24.07.2018 року №29829/1/1-18.

Дослідження проводилось шляхом телефонного опитування заявників, які звернулись на урядову “гарячу” лінію та на лінії контактних центрів областей з подальшим аналізом отриманих даних.

Мета дослідження – дослідити громадську думку щодо якості обслуговування населення в управліннях соціального захисту та розробка рекомендацій щодо вдосконалення їх роботи.

В телефонному режимі були опитані громадяни з усіх регіонів України (усього – 695 респонденти).

Отримані результати допоможуть відповідним управлінням знаходити ефективні шляхи попередження та оперативного розв’язання проблем, які можуть виникати у даній сфері.

Всі результати дослідження представлені за посиланням нижче:

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ

 

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН:

Детальнішу інформацію щодо прогнозних досліджень, які  проводить Урядовий контактний центр, можна отримати на офіційному сайті: https://ukc.gov.ua/

Інформацію щодо досліджень, в яких бере участь Запорізький обласний контактний центр, можна дізнатись на офіційному сайті у вкладці Опитування громадян

Взяти участь в опитуванні, отримати консультацію та задати хвилюючі питання можна за телефоном обласної “гарячої “лінії 0800-503-508 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних).