Про Центр

Контактна інформація:

Телефон «гарячої лінії» центру:

0-800-503-508 

(Дзвінки зі стаціонарних телефонів

у межах України безкоштовні)

hotline@zoda.gov.ua

Адреса: 

69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164

Графік роботи: 

понеділок-четвер – 8.00 – 17.00 год.,

п’ятниця – 8.00 – 15.45 год.

У передсвяткові дні робочий день

скорочується на одну годину.

Комунальна установа «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради, надалі – Центр (статут якої зареєстрований державним реєстратором виконавчого комітету Запорізької міської ради Запорізької області 10.04.2013 за № 11031020000034249), є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень, які надходять до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (далі – Національна система).

Метою діяльності Центру є забезпечення оперативного розгляду звернень заявників до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через мережу Інтернет.

* Згідно ст.5 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. 

Завдання Запорізького обласного контактного центру: 

– Організаційне та технологічне забезпечення функціонування  Гарячої  лінії  облдержадміністрації за визначеним  номером та відповідних ресурсів у мережі Інтернет.

– Забезпечення у межах компетенції оперативного розгляду звернень, які надходять до Центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

– Забезпечення контролю за якістю та дотриманням термінів розгляду звернень,  які надходять до Центру, відповідними  місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

– Сприяння широкому впровадженню інноваційних технологій у сфері організації розгляду звернень громадян місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території Запорізької області.

Основними функціями Запорізького обласного контактного центру є:  

Забезпечення за допомогою програмно-технічного комплексу Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування:

  • приймання звернень за допомогою телефонного зв’язку (за визначеним номером)  та Інтернету;
  • попереднє опрацювання отриманих звернень та надсилання їх на розгляд органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, організаціям та установам відповідно до їхньої компетенції;
  • інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Проведення:

  • аналізу змісту звернень заявників, які надходять до Центру, за змістом, категоріями заявників та територіальною репрезентативністю, підготовку та подання відповідних звітів Запорізькій обласній державній адміністрації,  Запорізькій обласній раді, Урядовому контактному центру;
  • моніторингу забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників, які надходять до Центру,  органами  влади, організаціями та установами на території Запорізької області, подання відповідних звітів за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній раді, Запорізькій обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;
  • моніторингу найважливіших соціально-економічних питань області, що потребують невідкладного прийняття рішень, подання відповідної інформації Запорізькій обласній раді, Запорізькій обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру.