Основна мета та напрями діяльності

1. Метою діяльності Центру є забезпечення оперативного розгляду звернень заявників до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через мережу Інтернет.

 

2. Завдання Центру:

2.1. Забезпечення у межах компетенції оперативного розгляду звернень, які надходять до Центру, відповідними  місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

2.2. Забезпечення контролю за якістю та дотриманням термінів розгляду звернень,  які надходять до Центру, відповідними  місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

2.3. Організаційне та технологічне забезпечення функціонування  Гарячої  лінії  облдержадміністрації за визначеним  номером та відповідних ресурсів у мережі Інтернет.

2.4. Сприяння широкому впровадженню інноваційних технологій у сфері організації розгляду звернень громадян місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території Запорізької області.

2.5. Організація підвищення кваліфікації відповідальних працівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Запорізької області щодо використання новітніх технологій у сфері організації розгляду звернень громадян.

3. Функції Центру:

3.1. Забезпечує за допомогою програмно-технічного комплексу Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування:

– приймання звернень за допомогою телефонного зв’язку (за визначеним номером)  та Інтернету;

–  попереднє опрацювання отриманих звернень та надсилання їх на розгляд органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, організаціям та установам відповідно до їхньої компетенції;

–  інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

 

3.2. Проводить:

– аналіз змісту звернень заявників, які надходять до Центру, за змістом, категоріями заявників та територіальною репрезентативністю, підготовку та подання відповідних звітів Запорізькій обласній державній адміністрації,  Запорізькій обласній раді, Урядовому контактному центру;

– моніторинг забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників, які надходять до Центру,  органами  влади, організаціями та установами на території Запорізької області, подання відповідних звітів за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній раді, Запорізькій обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;

– моніторинг найважливіших соціально-економічних питань області, що потребують невідкладного прийняття рішень, подання відповідної інформації Запорізькій обласній раді, Запорізькій обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру.

 

3.3. Здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром  (за встановленою ним формою) щодо надходження звернень заявників та стану їх розгляду.

 

3.4. Надає на запит Запорізької обласної ради, Запорізької обласної державної адміністрації інформацію щодо звернень заявників  та результатів їх розгляду.

 

3.5. Забезпечує взаємодію з посадовими особами структурних підрозділів Запорізької обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, організацій та установ Запорізької області, відповідальними за опрацювання звернень заявників.

 

3.6. Забезпечує функціонування програмно-технічного комплексу Національної системи, вживає заходів щодо його удосконалення.

 

3.7. Організовує інформування громадськості про роботу Центру через засоби масової інформації, веб-сайти органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Запорізької області.

 

3.8. Організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції Центру.

 

3.9. Забезпечує проведення гарячих телефонних ліній спілкування із громадянами керівництва Запорізької обласної державної адміністрації та Запорізької обласної ради, депутатами Запорізької обласної ради, народними депутатами України.

 

3.10. Організовує проведення тренінгів, семінарів, нарад, розробляє самостійно та поширює розроблені Урядовим контактним центром методичні рекомендації з питань, що належить до компетенції Контактного центру.