Нормативно-правова база

Центр у своїй діяльності керується:

  1. Конституція України
  2. Закон України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР
  3. Закон України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-VI
  4. Закон України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII
  5. Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
  6. Постанова Кабінету Міністрів України № 898 від 12 серпня 2009 р. «Про взаємодію органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи “Урядовий контактний центр»
  7. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року № 21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя». Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади. Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя
  8. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1269-р «Про схвалення Концепції створення Національного контактного центру»
  9. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 182-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру»