Під керівництвом голови облдержадміністрації Костянтина Бриля в Бердянську відбулось виїзне спільне засідання колегії обласної державної адміністрації та Ради регіонального розвитку Запорізької області.
Перед початком роботи колегії очільник регіону традиційно вручив нагороди. Так, відзнакою Президента України – медаллю «За гуманітарну участь в антитерористичній операції» нагороджено волонтерів: Тетяну Ковальову, Яну Осадчу і Сергія Петрину. За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у підвищення ефективності роботи обласної гарячої лінії із звернень громадян Костянтин Бриль вручив медаль «За розвиток Запорізького краю» директору КУ «Запорізький обласний контактний центр» ЗОР Ользі Савенковій. За сумлінну плідну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у соціально-економічний розвиток Бердянського району грамотою Запорізької обласної державної адміністрації нагороджено депутата Бердянської районної ради Аллу Токареву. За сумлінне виконання службових обов’язків, високий професіоналізм та з нагоди Дня морської піхоти голова облдержадміністрації нагородив грамотою військовослужбовця 501 окремого батальйону морської піхоти сержанта Олега Дудку.
У ході засідання першим питанням розглянуто стан забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» у Запорізькій області за 10 місяців 2017 року. За словами начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Дениса Кас’яненка, з початку року було прийнято 31 590 звернень жителів Запорізької області. З них: 9 958 – усні звернення на «гарячу» телефонну лінію облдержадміністрації; 18 419 – усні звернення на Урядову «гарячу» лінію; 2 519 – письмові звернення; 434 – звернення, подані на особистих прийомах; 260 – в електронному вигляді. В цьому році відмічається значне збільшення прямих звернень громадян безпосередньо до облдержадміністрації та відповідно – зменшення звернень, надісланих на розгляд до облдержадміністрації через вищі органи влади.
Денис Кас’яненко відзначив, що на другому році активної роботи жителі області прийняли та повірили в ефективність «гарячої» телефонної лінії облдержадміністрації та обласного контактного центру, який її обслуговує. Також важливою тенденцією, яка посилилась у 2017 році і сприяла збільшенню довіри населення до обласної виконавчої влади, стало зростання питомої ваги позитивно вирішених питань за результатами розгляду звернень громадян. За останні два роки завдяки проведеній роботі їх частка зросла удвічі.
Аналіз територіальної структури звернень до облдержадміністрації у 2017 році дозволяє визначити найбільш проблемні території, де на 10 тисяч населення припадає найбільше звернень до облдержадміністрації. Серед таких територій посадовець відзначив Запорізький, Михайлівський та Гуляйпільський райони та місто Запоріжжя. Найменш активні жителі Великобілозерського, Якимівського, Токмацького, Пологівського районів, міст Мелітополя та Бердянська.
Наостанок посадовець наголосив, що в поточному році на рівні обласної виконавчої влади рівень роботи зі зверненнями громадян можна назвати задовільним. Тож у 2018 році пропонується сконцентрувати увагу на первинних ланках, насамперед на новостворених об’єднаних територіальних громадах.
Підсумовуючи доповіді, Костянтин Бриль дав протокольне доручення представникам влади на місцях звернути увагу на роботу із зверненнями громадян та наголосив, що цей напрям був і залишається одним із ключових пріоритетів облдержадміністрації.
– Ми бачимо позитивні результати, але ж і маємо до чого прагнути в наступному році, аби стати ще ближчими до людей, сприяти позитивному розв’язанню їх проблем та потреб. Я підтримую ідею оголосити 2018 рік роком об’єднаних територіальних громад у роботі зі зверненнями громадян, адже це перший найближчий рівень влади до людей. Отже у нього мають бути добре налагоджені комунікації з членами громади, у тому числі й у царині звернень. Доручаю відповідним підрозділам облдержадміністрації опрацювати питання виділення додаткового фінансування Запорізькому обласному контактному центру та Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів влади і внести відповідні пропозиції до обласної ради для проведення методичних виїзних семінарів-навчань щодо організації роботи із зверненнями громадян для представників об’єднаних територіальних громад. А також організації роботи щодо прийому усних звернень жителів громад телефоном через обласний контактний центр. Маю сподівання, що колеги з обласної ради також підтримають цю ідею, – зазначив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.