Завжди залишатись на прямому зв’язку із жителями Запорізької громади. – Цей основний принцип роботи Запорізької обласної ради допомагає втілювати в життя комунальна установа «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради, яка напередодні відзначила 5-ту річницю з моменту свого створення.
За даними директора КУ «Запорізький обласний контактний центр» Ольги Савенкової, за 10 місяців 2017 року на єдиний багатоканальний номер обласної «гарячої лінії» 0 800 503 508 та через мережу Інтернет до Центру надійшло 9 958 звернень громадян. Це на 3 065 од., або 69% більше, ніж за аналогічний період 2016 року (6 893 звернень). З числа прийнятих звернень – 4 919 од. (49,4%) направлено на розгляд відповідно до компетенції місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, територіальним органам центральних органів виконавчої влади. На 4 987 звернень (50,1%), що не потребували розгляду, працівниками Центру надано консультації та роз’яснення норм законодавства і необхідну довідкову інформацію.
Принципово важливою новацією, яку вдалося реалізувати у 2017 році, стало забезпечення взаємодії з виконавцями виключно в електронному режимі. Це дало можливість суттєво скоротити як час проходження документів, так і матеріальні видатки. Якщо матеріали звернень у паперові вигляді надходять до виконавців впродовж 7-8 днів, то звернення з контактного центру – наступного дня від реєстрації звернення.
Саме питання забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення
громадян» в Запорізькій області за результатами 10 місяців 2017 року стало основним під час виїзного спільного засідання колегії
облдержадміністрації та Ради регіонального розвитку Запорізької
області, яке проводилось в місті Бердянськ. Запорізьку обласну раду на ньому презентував перший заступник голови Запорізької обласної ради Єгор Семенков. За його словами, за допомоги Запорізького обласного контактного центру значно покращилась комунікація між депутатами обласної ради і жителями Запорізької області.
– Тільки цього року прямі «гарячі» лінії з мешканцями області провели 30 депутатів. Це – нова форма роботи, яка дає позитивний результат для осох сторін. Тому роботу контактного центру необхідно покращувати й, зокрема, шляхом розширення його технічних можливостей, – сказав Єгор Семенков і зазначив, що новою формою роботи обласного контактного центру стане співпраця з центром вторинної юридичної допомоги.