7 червня в обласному контактному центрі відбулася пряма телефонна лінія, під час якої громадяни в телефонному режимі мали змогу поставити будь-які питання депутату обласної ради, члену постійної комісії з гуманітарних питань Старуху Олександру Васильовичу. Дзвінки надходили переважно від жителів міста Запоріжжя, а також з Більмацького, Веселівського та Якимівського районів.
Питання учасників гарячої лінії стосувалися соціального захисту, призначення та перегляду розміру пенсій, отримання матеріальної допомоги на лікування, адміністративно-територіального устрою, житлово-комунального господарства, роботи пасажирського транспорту в м.Запоріжжі та ін.
Особливо болючим залишається для мешканців обласного центру питання комунального та житлового господарства: ремонт багатоквартирних житлових будинків, полагодження каналізаційних та водопровідних труб, линівок.
Майже в кожному другому зверненні з даної тематики – скарга на ненадання або неякісне надання житлово-комунальних послуг.
В ході проведення заходу від запоріжан надходили скарги на неякісне надання послуги ТОВ «Вельтум», а саме: не дотримання графіку вивозу сміття, про відмову вивозити сміття у червоних пакетах, вимагаючи при цьому придбати сміттєві пакети зеленого кольору.
На більшість питань громадянам було надано необхідну інформацію та роз’яснення під час проведення прямої телефонної лінії. Проблемні питання, вирішення яких потребує певного часу взято Олесандром Васильовичем на контроль.
До відома громадян:
Поставити запитання та повідомити про проблеми усі охочі мають можливість за номером телефону:
0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00.
Графіки проведення прямих телефонних ліній у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю» можна переглянути на сайтах обласного контактного центру http://okc.zoda.gov.ua/, облдержадміністрації http://www.zoda.gov.ua/, обласної ради http://zor.gov.ua/.