«ПРЯМА ЛІНІЯ» ЗАБЕЗПЕЧУЄ НАДІЙНИЙ ЗВ’ЯЗОК МІЖ ВЛАДОЮ ТА ЖИТЕЛЯМИ ОБЛАСТІ

В обласному контактному центрі відбулася чергова пряма «гаряча лінія», під час якої з громадянами спілкувався заступник голови обласної державної адміністрації Віктор Скобліков.

Посадовцю на «гарячу лінію» надійшло вісім дзвінків від жителів міст Запоріжжя, Бердянська та  Кам’янсько-Дніпровського, Більмацького, Запорізького,  Веселівського районів.

Їх звернення стосувалися виплати соціальної допомоги, надання матеріальної допомоги на лікування, пенсійного забезпечення, обмеження субвенції, ремонту дороги та  інших питань, які турбують сьогодні  багатьох жителів області.

Колективне звернення пенсіонерів Бердянська стосувалось якісної питної води, якої так бракує місту. Жителі скаржаться, що втомилися використовувати технічну воду і постійно купувати воду для споживання та приготування їжі. До того ж, для туристів, що приїжджають до курортного міста, також важливо мати чисту питну воду.

Житель Запоріжжя порушив питання доступу до публічної інформації у Запорізькій облдержадміністрації, зокрема пристосованого місяця для отримання потрібної інформації, бо сам він не має можливості продивлятися електроні ресурси.

Кожному абоненту надано відповідні роз’яснення, поінформовано про те, кому буде доручено розгляд порушених ними питань і в які терміни надано інформацію про наслідки розгляду звернення. Проблемні ж питання, розв’язання яких потребує певного часу для опрацювання, Віктор Скобліков взяв під  особистий контроль.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю