Так 26 липня народний депутат України Олександр Романовський провів телефонну лінію з жителями Запорізької області, а саме: Михайлівського, Якимівського, Мелітопольського, Кам’янсько-Дніпровського, Василівського , Веселівського районів та міста Запоріжжя.
За час проведення заходу до депутата звернулося 18 абонентів, в основному, громадяни незахищених верств населення: пенсіонери, малозабезпечені люди та інваліди, у яких проблем завжди вистачає.
Громадяни звертались до народного депутата передусім, з проблемами щодо вирішення конкретних життєвих проблем, більшість з яких стосується соціальних питань. Люди звертаються за матеріальною допомогою на лікування, вирішення життєво-необхідних проблем, придбання твердого палива, ремонт та придбання житла.
Найбільш активними були мешканці Кам’янсько-Дніпровського району, яких турбували питання щодо забезпечення твердим паливом, ремонту осель, надання матеріальної допомоги, неправомірного використання земельних ділянок та ін.
Жителі міста Запоріжжя порушували питання жилого-комунального господарства. Майже всі абоненти, які звернулись скаржились на ненадання послуг ЖКГ в місті та багаторічні проблеми з ремонтами під’їздів, дахів у багатоквартирних будинках, відсутність гарячого водопостачання, санітарного стану прибудинкової території.
А самим гострим на даний є питання оформлення субсидії. Заявники скаржаться на те, що стали “жертвами” нових правил отримання субсидій, що вступили в силу з 1 травня. Нужденні українці, незважаючи на малі доходи, підпадають під нововведені обмеження, отримавши відмову у оформленні пільгових тарифів.
Мали місце також скарги пенсіонерів, які масово скаржаться на невиплату законно зароблених грошей. Відсутність компетентних пояснень та точних термінів виплати пенсій вже кілька днів поспіль виснажує літніх людей.
Спілкування народного депутата України Олександра Романовського із заявниками було досить складне, адже в нашій країні стало важко жити, особливо громадянам мало захищених верств населення. Але Олександр Володимирович, уважно вислухав кожного дозвонювача. Надав роз’яснення щодо шляхів вирішення їх питань, всі проблемні питання взято на особистий контроль народного депутата та його помічників.