«ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ДОПОМАГАЄ ЖИТЕЛЯМ ВІДДАЛЕНИХ РАЙОНІВ ДОНЕСТИ СВОЇ ПРОБЛЕМИ ДО ВЛАДИ

Пряма «гаряча лінія», що працює в облдержадміністрації у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю», допомагає жителям області оперативно повідомляти про місцеві проблеми, а керівництву обласної виконавчої влади  -швидко реагувати на них.

Так, в обласному контактному центрі відбулась чергова пряма лінія з першим заступником голови обласної державної адміністрації Еллою Слепян. За відведений час до посадовця надійшло 11 дзвінків від жителів міст Запоріжжя, Токмак, Енергодар та з Більмацького, Камянсько-Дніпровського, Оріхівського, Вільнянського та Михайлівського районів.

Звернення стосувалися вже традиційної тематики: виплати соціальної допомоги, субсидій, пенсійного забезпечення, житлово-комунального господарства, оформлення земельних ділянок, а також  інших питань, які турбують сьогодні жителів області.

Зокрема, знову виникло питання щодо перейменування селищ Більмацького району. Елла Слепян пояснила повноваження місцевих органів виконавчої влади та надала поради щодо подальших дій ініціативної групи громадян.

Для жителів міст залишається актуальним питання санітарного стану та благоустрою прибудинкових територій, проблеми з вчасним вивезенням сміття, встановлення пандусів. Крім цього, запоріжці цікавилися оподаткуванням власників кафе та ресторанів, які розташовані на території парку «Дубовий гай»,  адже вони впевнені, що ті не сплачують податки.

На всі питання Елла Слепян надала інформацію чи роз’яснення. За окремими зверненнями буде вжито відповідних заходів реагування. Проблемні питання, вирішення яких потребує ретельного вивчення та певного часу, взято посадовцем під особистий контроль.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю