Перейти до вмісту
Запорізький обласний контактний центр
  • Головна
  • Про Центр
    • Основна мета та напрями діяльності
    • Нормативно-правова база
    • Керівництво
    • Фотогалерея
  • Діяльність Центру
    • Звіти щодо діяльністі Центру
    • Статистика та аналітика звернень
    • Взаємодія з Урядовим контактним центром
    • Опитування громадян
    • Співпраця зі ЗМІ
      • Виступи, статті, інтерв’ю
    • Навчання
  • Влада на зв`язку з громадськістю
    • Прямі лінії депутатів та керівництва обласної ради
    • Прямі лінії керівництва облдержадміністрації
    • Тематичні прямі лінії
  • Публічна інформація
    • Фінансова звітність
    • Звіти
  • Залишити звернення

У Запоріжжі обговорили розвиток Національної системи опрацювання звернень та пропозицій громадян

http://okc.zoda.gov.ua/wp-content/uploads/2018/08/ТРК-Алекс_виконавча-служба.mp4

  • Tweet
  • Share 0
  • +1

Навігація записів

ФАХІВЦІ КОЛ-ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ ЗІБРАЛИСЯ В ЗАПОРІЖЖІ ДЛЯ ОБМІНУ ДОСВІДОМ
Навчання з питань переходу України на цифрове телебачення

НОВИНИ

  • Графік проведення «гарячих» телефонних ліній у травні 2025 року
  • Графік проведення «гарячих» телефонних ліній у квітні 2025 року
  • Графік проведення «гарячих» телефонних ліній у березні 2025 року
  • Гаряча лінія ОДА: влада на постійному зв’язку з населенням
  • Графік проведення «гарячих» телефонних ліній у лютому 2025 року
  • Прямий зв’язок із владою: гаряча лінія Запорізької ОДА у дії
  • Довідка про діяльність КУ «Запорізький обласний контактний центр» ЗОР за 2024 рік
  • Графік проведення «гарячих» телефонних ліній у січні 2025 року
  • Обласна влада на постійному зв’язку з жителями регіону
  • Гаряча лінія Запорізької ОДА: швидке реагування на запити жителів регіону
© ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР     м. Запоріжжя пр. Соборний, 164