Якісне надання консультацій заявникам є пріоритетом Запорізького обласного контактного центру

Останнім часом у зв’язку зі змінами в сфері житлово-комунального господарства заявники все більше актуалізують дане питання під час телефонних дзвінків на обласну «гарячу» лінію. Задля підвищення рівня та якості надання консультацій заявникам з найбільш актуальних питань директором Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації, Литвиненком Віталієм Анатолійовичем було проведено навчання в Контактному центрі.

В ході навчання працівники центру змогли отримати повну інформацію щодо основних змін, які відбулись в сфері житлово-комунального господарства та нормативно-правових актів, якими дані зміни регулюються.

Зокрема, в ході діалогу були обговорені питання нарахування абонентської плати, пені за несвоєчасну оплату за житлово-комунальні послуги,  процедуру надання доступу представникам виконавця комунальної послуги до житла для ліквідації та попередження аварії, встановлення або заміни інженерного устаткування чи сантехніки тощо.

 

 

Поставити запитання та повідомити про проблеми усі охочі мають можливість за номером телефону:
 0-800-503-508,

 з понеділка по четвер з  8:00 до 17:00, п’ятниця – з 8:00 до 15:45.

Щиро дякуємо за корисне спілкування!