В обласному контактному центрі відбулася чергова пряма «гаряча лінія», під час якої з жителями області спілкувалися керівниця апарату облдержадміністрації Зінаїда Бойко та директорка Запорізького обласного контактного центру Ольга Савенкова.
Загалом на «гарячу лінію» надійшло 13 дзвінків від жителів міста Запоріжжя та Бердянська, а також Василівського, Якимівського, Кам’янсько-Дніпровського, Більмацького, Гуляйпільського та Ново-Миколаївського районів області.
Звернення стосувалися вже традиційної тематики: нарахування субсидії, виплати соціальної допомоги, пенсійного забезпечення, житлово-комунального господарства, оформлення земельних ділянок, а також інших питань, які турбують сьогодні жителів області.
Так, мешканців курортного міста Бердянськ турбує питання створення сміттєвого полігону та вивозу сміття. Жителі Василівського скаржаться на перебої з подачею води.
Пенсіонерка, що переїхала з м. Оріхова до родичів у м. Запоріжжя, не може переоформити пенсію та владнати своє житлове питання.
Жителі Якимівського району скаржаться на перебої роботи ПАТ «Укртелеком» та високі тарифи на телефонний зв’язок. У м. Гуляйполе жінка вже 8 років не може отримати аліменти від батька своєї дитини.
На пряму лінію здебільшого надходили звернення від громадян малозахищених верств населення, яких турбують питання щодо надання матеріальної чи соціальної допомоги, лікування, оформлення документів, ремонту житлового будинку.
На всі питання Зінаїда Бойко надала інформацію та вичерпні роз’яснення. Проблемні питання, вирішення яких потребує ретельного вивчення та певного часу, взято посадовцем під особистий контроль.
За інформацією Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
До відома громадян:
Поставити запитання та повідомити про проблеми усі охочі мають можливість за номером телефону:
0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00.
Графіки проведення прямих телефонних ліній у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю» можна переглянути на сайтах
обласного контактного центру, облдержадміністрації, обласної ради.