В рамках Меморандуму про співпрацю з Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Донецькій та Запорізькій областях та з метою формування правової освіченості громадян 17 вересня 2019 року було проведено чергову пряму телефонну лінію, під час якої мешканці області змогли отримати правові консультації.
Цього разу на запитання громадян відповідали фахівці Запорізького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Пряма телефона лінія була присвячена питанням цивільного права, тож заявники могли поставити запитання з приводу оформлення житлових субсидій, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, примусового виконання судових рішень тощо.
Дзвінки надійшли з Більмацького, Василівського, Оріхівського, Токмацького районів та з м.Енергодар. В основному, заявники порушували питання призначення та надання субсидій. Так, мешканка Оріхівського району попрохала роз’яснити, чи можливе нарахування субсидії на понаднормову площу будинку, адже її дохід не дозволяє сплачувати за комунальні послуги в повному обсязі. А мешканка Токмацького району отримала відмову у призначенні субсидії, тож звернулась за юридичною консультацією з приводу законності даного рішення та можливих шляхів його оскарження.
Заявник, який проживає в Оріхівському районі, повідомив, що йому, як дитині війни, не виплачується 30% надбавка до мінімальної пенсії, яка належить чоловіку згідно ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни».
Традиційно порушувались питання комунального та житлового господарства. Заявниця з м.Енергодар повідомила, що мешканці гуртожитку, в якому вона проживає, після його передачі в комунальну власність не можуть приватизувати житло. Жінка звернулась за роз’ясненнями щодо процедури приватизації житла.
Житель Більмацького району поскаржився на сусідів, які при встановленні забору порушили межі, та звернувся за консультацією щодо можливих шляхів вирішення питання.
За результатами проведення прямої телефонної лінії всі заявники змогли отримати вичерпні відповіді стосовно порушених питань та шляхів вирішення проблем, з якими вони звернулись.
ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН
Поставити запитання та повідомити про проблеми всі охочі можуть за єдиним номером телефону: 0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00.
Графіки проведення прямих телефонних ліній у рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю» можна переглянути на сайтах обласного контактного центру, облдержадміністрації, обласної ради.
За безоплатною правовою допомогою, юридичними консультаціями та роз’ясненнями законодавства можна звертатися до установ системи безоплатної правової допомоги за адресами:
- Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Донецькій та Запорізькій областях – м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 77, 8-й поверх, тел. (061) 224-44-50, офіційний сайт:zaporizhya.legalaid.gov.ua, ел.адреса:office.zaporizhya@legalaid.gov.ua;
- Перший Запорізький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги – м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 77, 2-й поверх, тел. (061) 764-60-77, ел.адреса:zaporizhya1.zaporizhya@legalaid.gov.ua;
- Другий Запорізький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги – м. Запоріжжя, майдан Профспілок, буд. 5, тел. (061) 239-07-07, ел.адреса:zaporizhya2.zaporizhya@legalaid.gov.ua;
- Мелітопольський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги – м. Мелітополь, вул. Вакуленчука, буд. 99, тел. (096) 523-98-55, ел.адреса: melitopol.zaporizhya@legalaid.gov.ua;
- Бердянський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги – м. Бердянськ, вул. Свободи, 115/Богуславського, буд. 8, 1-й поверх (будівля санепідемстанції), тел. (06153) 4-89-42, ел.адреса:berdyansk.zaporizhya@legalaid.gov.ua.