Гаряча” телефонна лінія – можливість забезпечити оперативність реагування на проблемні питання, порушені у телефонних зверненнях громадян, скорочення термінів розгляду та вирішення питання. Представниками Регіонального та місцевого центрів безоплатної правової допомоги щомісяця протягом 2019 року проводились «гарячі» телефонні лінії на різноманітні теми, які турбують мешканців міста та області, а саме: забезпечення прав та свобод внутрішньо переміщених осіб, запобігання та протидія домашньому насильству та гендерній дискримінації, сімейного, житлового, земельного права та ін.
Проведення прямих телефонних ліній системою безоплатної вторинної правової допомоги розпочалось ще у 2017 році. В 2018 році було проведено 9 таких ліній, в 2019 – 12 ліній. На 2020 рік заплановано проведення також 12 телефонних ліній, які проводитимуться один раз на місяць на базі комунальної установи «Запорізький контактний центр» Запорізької обласної ради.
За весь період проведення телефонних ліній зареєстровано 156 звернень громадян. Щоразу спостерігається збільшення кількості осіб, які звертаються за допомогою та отримують кваліфіковану відповідь.
17 грудня 2019 року відбулась фінальна у цьому році «гаряча» телефонна лінія, де жителі міста та області мали можливість отримали відповіді на питання щодо порядку призначення та перерахунку пенсії, механізмів отримання пенсій по інвалідності та інші.
Кваліфіковані відповіді на питання надавав директор Регіонального центру Павло Наливайко та заступник начальника відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Сергій Панцаков.
За матеріалами Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Донецькій та Запорізькій областях