Питання соціального захисту населення продовжують займати одну з лідируючих позицій серед звернень громадян. Саме тому, у зв’язку із збільшенням кількості звернень громадян з даної тематики, 5 лютого вже традиційно на базі обласного контактного центру було проведено пряму тематичну лінію із директором Департаменту соціального захисту населення Запорізької облдержадміністрації Абдурахмановою Світланою Петрівною.
Мешканці області проявили неабияку активність, задаючи різноманітні питання соціального спрямування. Загалом, за час проведення прямої лінії надійшло 15 дзвінків з різних куточків Запорізької області.
Найбільша кількість звернень надійшла з приводу виплат державної соціальної допомоги: перерахунку виплат одиноким матерям, багатодітним сім’ям, по догляду за особою, що має інвалідність тощо. Мешканці області цікавились і процедурою надання матеріальної допомоги.
В топі питань соціального спрямування продовжують залишатись питання нарахування субсидії. Особливо гостро, в основному перед мешканцями сіл та селищ, стоїть проблема різниці між розміром субсидії на придбання твердого побутового палива та його фактичної вартості. З даного приводу Світлана Абдурахманова надала роз’яснення, що дане питання є в компетенції Кабінету Міністрів України, знаходиться на контролі в Департаменті. Відповідний лист Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації було направлено до Міністерства соціальної політики України.
Порушувались і питання пенсійного забезпечення: нарахування пенсії, обрахунок трудового стажу тощо. Наприклад, заявник з Більмацького району, заслужений донор України, цікавився, якими пільгами він може скористатись та, чи нараховуватиметься йому надбавка при виході на пенсію.
Світлана Абдурахманова надала вичерпні відповіді на кожне питання та пообіцяла надіслати письмові відповіді за результатами розгляду звернень.
Окрім цього, одразу після лінії було проведено навчання із заступником директора Департаменту, Кривошей Катериною Юріївною. В ході продуктивного спілкування працівники обласного контактного центру отримали інформацію щодо наступних питань:
- зміни у нарахуванні пільг;
- порядок надання субсидії;
- отримання «Пакунку малюка» при народженні дитини;
- оформлення послуги «Муніципальна няня»;
- зміни у порядку надання матеріальної допомоги;
- особливості виплати соціальної допомоги особам, які не набули права на пенсію у зв’язку з недостатнім стажем тощо.
Дякуємо за корисне та цікаве спілкування!