В облдержадміністрації відбулася “пряма лінія” з питань медицини

Сьогодні під час прямої телефонної лінії в обласному контактному центрі з громадянами Запорізької області поспілкувався директор Департаменту охорони здоров’я ОДА Олексій Кулинич. 

До посадовця за допомогою звернулося 9 мешканців обласного центру, Запорізького та Бердянського районів.

Традиційно громадяни зверталися за матеріальною допомогою для оплати лікування та купівлі протезів. 

Найбільше звернень стосувалось питань роботи медзакладів та лікарів. Так, поступило декілька скарг на роботу сімейних лікарів. Заявники висловлювали своє невдоволення їх роботою. Олексій Кулинич пояснив, що у випадку, коли пацієнт має зауваження до роботи свого сімейного лікаря, то він може звернутися до керівництва лікарні з цією скаргою або укласти декларацію з іншим медиком, котрий, на його думку, краще виконує роботу та проявляє більше уваги до хворого.

Крім того, значна частина заявників зверталася з проханням надати роз’яснення стосовно протоколу лікування COVID-19. Директор Департаменту охорони здоров’я наголосив, що при появі симптомів  COVID-19, необхідно, в першу чергу, невідкладно зв’язатися із сімейним лікарем. Якщо стан погіршується, то одразу звернутатися до швидкою допомоги. 

Олексій Кулинич особисто поспілкувався з кожним заявником та надав вичерні відповіді за їх запитаннями. Усі громадяни отримають також письмові відповіді. За окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування.

За інформацією Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю