На базі обласного контактного центру пройшла чергова пряма «гаряча» лінія. Цього разу на запитання жителів регіону відповідав заступник голови облдержадміністрації Едуард Брутман.
До посадовця за роз’ясненнями звернулася 4 мешканці м. Запоріжжя, м. Приморськ та Василівського району.
Більшість звернень жителів обласного центру стосувалися сфери житлово-комунального господарства, зокрема, ремонтів у будинках і благоустрою території. Приміром мешканка м.Запоріжжя повідомила про те, що її квартира в аварійному стані і потребує термінового ремонту, а міська влада не реагує. Інший заявник із міста Приморськ поскаржився на роботу Запоріжгазу. За його словами, в квитанції на оплату невірно вказані розміри плати за комунальні послуги – показання значно занижені. З’ясувати причини самостійно не вдається – компанія не виходить на зв’язок, а електронний кабінет заявника не працює.
Крім скарг жителі регіону також звертались на гарячу лінію з власними пропозиціями. Так, одна із мешканок м. Запоріжжя звернулася із ініціативою провести кронування дерев у парку “Дубовий гай” та поблизу обласної клінічної лікарні, а з гілок виготовляти паливні брикети.
Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, Едуард Брутман надав вичерпні роз’яснення. Також заявникам відповідно до норм чинного законодавства надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування.
За інформацією Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю