Едуард Брутман вислухав комунальні проблеми жителів Запорізького краю

На базі обласного контактного центру пройшла чергова пряма «гаряча» лінія. Цього разу на запитання жителів регіону відповідав заступник голови облдержадміністрації Едуард Брутман.

До посадовця за роз’ясненнями звернулася 4 мешканці м. Запоріжжя, м. Приморськ та Василівського району.

Більшість звернень жителів обласного центру стосувалися сфери житлово-комунального господарства, зокрема, ремонтів у будинках і благоустрою території. Приміром мешканка м.Запоріжжя повідомила про те, що її квартира в аварійному стані і потребує термінового ремонту, а міська влада не реагує. Інший заявник із міста Приморськ поскаржився на роботу Запоріжгазу. За його словами, в квитанції на оплату невірно вказані розміри плати за комунальні послуги – показання значно занижені. З’ясувати причини самостійно не вдається – компанія не виходить на зв’язок, а електронний кабінет заявника не працює. 

Крім скарг жителі регіону також звертались на гарячу лінію з власними пропозиціями. Так, одна із мешканок м. Запоріжжя звернулася із ініціативою провести кронування дерев у парку “Дубовий гай” та поблизу обласної клінічної лікарні, а з гілок виготовляти паливні брикети.

Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, Едуард Брутман надав вичерпні роз’яснення. Також заявникам відповідно до норм чинного законодавства надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування.

За інформацією Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю