Сьогодні у форматі «прямої лінії» Олександр Старух поспілкувався з жителями нашої області. До керівника області за допомогою і роз’ясненнями звернулося восьмеро мешканців нашого краю.
Більшість заявників порушували питання житлово-комунального господарства. Заявниця із Вільнянська поскаржилася, що інформація у її платіжках за газ не відповідає дійсності, а газопостачальник – Запоріжгазбуд – не відповідає на дзвінки та не надає жодних роз’яснень. Також на проблеми із газом поскаржилися і мешканці одного із будинків по вулиці Незалежної України у Запоріжжі. За їх словами, газу нема вже понад два тижні, але ніхто не пояснює, коли з’явиться блакитне паливо.
Також на «гарячу» лінію вкотре надходили скарги на керуючу компанію «Місто для людей». Цього разу жінка розповіла очільнику області, що компанія тривалий час ігнорує виконання своїх зобов’язань. У під’їздах брудно, інженерні мережі несправні, а ліфт у будинку понад місяць не працює.
– Якщо ви незадоволені роботою керуючої компанії, то маєте повне право її змінити. Всього лише проведіть загальні збори, обговоріть варіанти і зберіть необхідну кількість підписів, – прокоментував ситуацію керівник ОДА.
Також на «гарячу» лінію надходили звернення з питань роботи приміських електропотягів. Так, один із жителів Запоріжжя поцікавився причинами скасування електрички із Запоріжжя до Дніпра. Олександр Старух повідомив заявнику, що цей потяг зможе курсувати лише після того як громади знайдуть у своєму бюджеті гроші на співфінансування.
Саме громади мають вирішити чи потрібен їм цей маршрут та знайти кошти на його співфінансування, зокрема, на компенсацію пільгового проїзду, – розповів посадовець.
Очільник регіону уважно вислухав кожного із громадян та запевнив, що відповідно до норм чинного законодавства всі вони отримають офіційну відповідь. Спеціалісти детально вивчатимуть кожне звернення, а за окремими питаннями буде вжито оперативних заходів реагування.
За інформацією Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю