У цьому році до контактного центру обласної ради надійшло 150 подяк від громадян

КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради прозвітував про підсумки своєї роботи за перше півріччя 2021 року.

На поточний період фахівці центру опрацювали 21 141 звернення (за аналогічний період минулого року – 23 798). Спеціалісти установи працюють з телефонними зверненнями, що надходять на урядову гарячу лінію, обласну гарячу лінію, національний контакт-центр протидії COVID-19 та безпосередньо представникам влади під час «гарячих ліній» (проєкт «Влада на зв’язку з громадськістю»).

З отриманих дзвінків за півріччя: 15 274 заяви, 86 скарги, 5 906 консультації, 24 пропозиції та 150 подяк. Повторно звернулися 1 836 громадян. 

За тематичним спрямуванням мешканці області частіше за все зверталися з питаннями щодо соціального захисту (4 997), житлового господарства (3 210), комунального та дорожнього господарства (4 285), епідеміологічної ситуації, пов’язаної з COVID-19 (2 233) та охорони здоров’я (1 669).