Обласний контактний центр поділився досвідом роботи з громадянами

Круглий стіл на тему: «Влада на зв’язку з громадськістю: налагодження комунікацій» сьогодні відбувся за участі депутатського корпусу облради та представників обласного контактного центру, міських, сільських і селищних громад, партнерів установи.

Учасниками засідання стали депутати обласної ради Ірина Лєх, Маргарита Трипольська, Ніна Гурська й Аскад Ашурбеков. Модератором виступила перший заступник голови ради Людмила Любім. Вона зазначила, що ефективність роботи публічної влади напряму залежить від ефективності комунікацій з громадянами:

-Ми працюємо в інтересах людей, тож для нас, як представників місцевого самоврядування, важливо вибудовувати ефективну комунікацію з громадянами. Чим більше інструментів для комунікації, тим краще, а  гаряча лінія, проєкт «Влада на зв’язку з громадськістю»  обласного контактного центру –  один з таких механізмів.  Це найкращий спосіб почути громадян та зрозуміти, як вибудувати роботу  депутатського корпусу надалі.

Людмила Любім також зазначила, що фахівці центру виконують колосальну роботу, залишаючись у «тіні», тож вона подякувала їм за відданість справі та професійність.

Директор комунальної установи Ольга Савенкова презентувала головні напрямки роботи центру, здобутки та надбання, а також плани на майбутнє.

КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради є суб’єктом державної системи опрацювання звернень, які надходять до органів виконавчої влади. Перші дзвінки спеціалісти центру почали приймати у 2015 році. Вони працюють з телефонними зверненнями, що надходять на Урядову гарячу лінію та обласну гарячу лінію. За 2015 рік – 23 118 звернень; 2016 – 35 597 звернень; 2017 – 35 195 звернень; 2018 – 36 142 звернення; 2019 – 39 576 звернень; 2020 – 49 151 звернення. І лише за перше півріччя 2021 року до обласного контактного центру надійшло 21 441 звернення.

Результативним є проєкт «Влада на зв’язку з громадськістю». Це дієвий механізм взаємодії жителів області з депутатським корпусом та керівництвом Запорізької обласної ради, облдержадміністрації, народними депутатами України, керівниками структурних підрозділів ради та адміністрації, інших установ та організацій.

Проєкт функціонує шостий рік поспіль. За час його існування проведено 346 прямих телефонних ліній, понад 100 з них – з депутатами та керівництвом обласної ради, розглянуто 1033 звернення громадян до депутатів облради, ведеться контроль за їх виконанням.

Сьогодні центр має безліч партнерів, з якими активно співпрацює. Одним із них є Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Донецькій та Запорізькій областях. Його директор Павло Наливайко теж взяв участь у засіданні та зазначив, що їхня організація надає  громадянам на безоплатній основі юридичні консультації з будь-яких питань.

Депутатка обласної ради, яка, до речі, сьогодні сама була учасницею гарячої лінії, Маргарита Трипольська зазначила:

-Це неоціненна допомога саме нам, депутатам. Ми маємо можливість поспілкуватися з виборцями, вислухати їхні проблеми, вибудувати ланцюжок комунікації. Чудовий центр, чудова ініціатива, а найголовніше – дуже важлива для області.

Депутат Аскад Ашурбеков запропонував створити рейтинг участі депутатів у гарячих лініях, щоб мотивувати їх активніше долучатися до роботи з громадянами.

Протягом засідання на відеозв’язку знаходилися й інші депутати облради, міськрад, представники міських, сільських і селищних громад. Тож наприкінці заходу Людмила Любім запропонувала «на місцях» долучатися до таких продуктивних ініціатив та запроваджувати прямий зв’язок з громадянами й у своїх громадах. А фахівці Запорізького обласного контактного центру пообіцяли поділитися багаторічним досвідом роботи з громадянами.

 

За інформацією Відділу комунікацій Запорізької обласної ради