Сьогодні на базі Обласного контактного центру Запорізької обласної ради заступник голови Запорізької обласної державної адміністрації Руслан Шиханов провів чергову телефонну «пряму» лінію, під час якої вислухав проблеми запоріжців та надав їм відповіді. До центру зателефонувало 12 дозвонювачів. Телефонували переважно з районів області.
Низка питань, які порушували мешканці області, стосувалася соціального забезпечення, надання медичної допомоги, роботи медзакладів області, проведення вакцинальної кампанії. Так, до заступника голови звернулася мешканка Мелітополя пані Таїсія, яка, за її словами, зіткнулася з бюрократичними перепонами при підготовці медичних документів для проходження медико-соціальної експертної комісії. Мешканець Запоріжжя Віктор скаржився на те, що лікування наразі дуже дороге. а йому необхідно постійно доглядати за дружиною – людиною з інвалідністю 1-ї групи. Державне грошове забезпечення не покриває витрати. Мешканець Енергодару Юрій поскаржився на той факт, що не може отримати повний сертифікат вакцинації, оскільки у базі даних вакцинованих відсутня інформація про друге щеплення, яке він отримав.
Порушували жителі області і питання житлово-комунального господарства. Пані Ніна з Мелітополя поскаржилася на відсутність тепла у її квартирі. 25 жовтня опалювальний сезон у Мелітополі стартував, а у неї батареї холодні.
Мешканець Запоріжжя, особа з інвалідністю 2-ї групи пан Анатолій поскаржився на свавілля водія маршруту №96, який вимагав оплати проїзду вранці 27 жовтня, посилаючись на відміну безоплатного проїзду на період карантинних обмежень.
Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, Руслан Шиханов надав вичерпні роз’яснення. Також заявникам, відповідно до норм чинного законодавства, надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування.
Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади.
За інформацією Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю