Заступник голови ОДА на прямому зв’язку з жителями області

Під час “гарячої лінії” з громадянами спілкувався заступник голови ЗОДА Віталій Сиволап. За годину надійшло 11 звернень від жителів області, які стосувалися надання допомоги постраждалим від ворожих обстрілів, виділення коштів на лікування та стану укриттів в обласному центрі.

Так, звернулася громадянка, яка потребує реабілітації після операції, але в неї немає необхідних коштів. На жаль, цьогоріч в області немає діючої програми, якою передбачено фінансування допомоги населенню на лікування та відновлення. Попри це, депутати обласної та міської ради мають можливість допомогти населенню та виділити кошти з депутатських фондів, тому Віталій Сиволап дав доручення посприяти в комунікації з представниками депутатського корпусу.

Актуальним питанням залишається доступність та облаштування укриттів в обласному центрі. Так, житель одного з будинків поскаржився, що попри те, що у будинку наявні відповідні приміщення, але вони не обладнані належним чином та непридатні для використання. Інформація передана фахівцям, які наразі проводять оперативну інспекцію фонду укриттів в області.

Одне зі звернень стосувалося неможливості оплатити комунальні послуги через зачинені відділення оплати. Так, Віталій Сиволап пояснив тимчасові труднощі відсутністю ліцензії НБУ у цих установ. Одразу після поновлення ліцензії такі осередки знову запрацюють.

На гарячу лінію звернувся житель постраждалого будинку від ворожої атаки. Чоловіку надали необхідні для відновлення будівельні матеріали, але через поважний вік не може самостійно розв’язати проблему. Так, Віталій Сиволап пообіцяв допомогти залучити волонтерів для проведення ремонтних робіт.

–  Багато громадян звертаються до обласної влади у складні періоди життя, коли потрапляють у скрутне становище. Майже кожне звернення потребує додаткового вивчення, залучення фахівців. Мешканці громади не залишаться сам на сам зі своїми проблемами, обласна влада завжди поруч, – акцентував Віталій Сиволап.

Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, заступник голови облдержадміністрації надав вичерпні роз’яснення. За окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування. Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади й вирішуватиметься в межах повноважень. Наступна “гаряча лінія” за графіком запланована на 9 червня, під час якої заступник голови ЗОДА Руслан Мовчан відповість на питання громадян.

За інформацією Запорізької обласної державної адміністрації