Чат-бот контактного центру у популярних месенджерах. Звернутися до нього можна за посиланнями:
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram
Як користуватися чат-ботом:
➡️Перейти за посиланням вказаними вище та натиснути «Приєднатися»;
➡️у відповідь на привітання чат-бота натиснути «Почати»;
➡️вибрати потрібний пункт меню: «Подати звернення», «Редагувати профіль», «Подивитись історію звернень», «Переглянути відповіді на часті питання (щодо гуманітарної допомоги та іншої інформації для ВПО, пенсійного або медичного забезпечення, захисту прав людини та захисту прав споживачів, питань праці)», «Поділитися з чат-ботом файлами або іншою інформацією».