Депутатка обласної ради Ірина Півень взяла участь у прямій лінії обласного контактного центру

Протягом години вона відповіла на декілька дзвінків, більшість питань заявників було вирішено під час телефонного спілкування.

Традиційно запоріжці звертаються на кол-центр з проблемними питаннями, які потребують консультацій та роз’яснення законодавства. Також частими гостями на прямих лініях стають внутрішньо переміщені особи, які потребують роз’яснень щодо роботи відповідних соціальних служб, гуманітарних фондів чи адміністративних центрів.

Одне зі звернень під час прямої лінії стосувалося забезпечення громадським транспортом мешканців села Софіївка та інших населених пунктів Запорізького району. Заяву взято в роботу, вже підготовлено відповідь з цього питання.

Крім того, Ірини Півень постійно спілкується із заявниками  категорії ВПО, які звертаються до депутатки зі своїми зверненнями не тільки під час прямих ліній. Приміром, до неї звернулись переселенці, які залишилися в обласному центрі й розмістилися в одному з освітніх закладів, та наразі люди мають змінити місце проживання. Ірина Григорівна надала заявникам вичерпну інформацію стосовно механізмів розселення. Зокрема, наразі за підтримки міської влади та благодійників у Запоріжжі створено низку шелтерів, які можуть стати прихистком на тривалий час і мають вільні місця.

Також до депутатки звернулися батьки дитини, якій після пережитих емоцій, пов’язаних з війною та евакуацією, потрібен логопед. Ірина Григорівна пообіцяла допомогти й вже провела консультації з організаторами нещодавно створеного дитячого простору в обласній бібліотеці «Букландія». Це зручне місце для такої роботи з фахівцем.

– Я також внутрішньо переміщена особа й чудово розумію потреби людей, які евакуювалися з тимчасово окупованих територій, – поділилася Ірина Півень – Постійно працюю в хабах, буваю в місцях розміщення переселенців і добре розуміюся на їх проблемах. Люди живуть надіями на Перемогу й найскоріше повернення до рідних домівок та все ж потребують допомоги в організації простих побутових речей. Добре, що маємо відпрацьовані механізми такої допомоги.

Всі озвучені під час прямої лінії та на особистих прийомах заяви будуть детально опрацьовані з відповідними профільними службами, а заявники отримають фахову відповідь.

За інформацією Відділу комунікацій Запорізької обласної ради