Депутатка обласної ради Оксана Бугайчук взяла участь у прямій «гарячій лінії», яка пройшла в обласному контактному центрі.
Більшість додзвонювачів ділилися схожими проблемами – зверталися до депутата обласної ради з проханням розібратися чи посприяти в питаннях соціального забезпечення, отримання гуманітарної допомоги, роз’яснення законодавства щодо прав на державну допомогу тощо.
Левова частка звернень вже традиційно надходить від ВПО. Так, мешканка Мелітополя, яка наразі проживає із сином у модульному містечку попросила допомогти в отриманні гуманітарної допомоги – родина належить до таких, що опинилися в складних життєвих обставинах. Оксана Бугайчук надала роз’яснення щодо пільг та механізмів отримання такої допомоги. Зі свого боку вона також звернеться до департаменту соціального захисту ОВА аби з’ясувати причини затримки з наданням гуманітарної допомоги, яку потребує родина переселенців.
Ще одне питання, яке все частіше лунає серед людей із наближенням опалювального сезону – нарахування субсидій на оплату послуг ЖКГ, дрова та газ. Цього разу до представників обласної влади звернулася жителька Вільнянського району. Вона проживає в селі, веде господарство самостійно й має низьку пенсію. Але через більшу кількість прописаних у будинку у наданні субсидії їй відмовляють.
– На жаль, градус соціальних проблем, з якими стикаються громадяни лише збільшується. Причин цьому багато – війна, низький рівень пенсійного забезпечення, часто невладнані господарські справи. Це я бачу по кількості звернень і під час гарячих ліній, і в письмових зверненнях, які надходять до мене, як депутатки. Часто проблема лежить у недостатній кількості інформації – літні люди обмежені в доступі до інтернету або маломобільні. Дякую фахівцям кол-центру, що вони допомагають громадянам у налагоджені такої важливої комунікації між владою та громадою, державними службами та соціальними центрами, – прокоментувала результати проведеної телефонної лінії Оксана Бугайчук.
Нагадаємо, що до кол-центру можна звернутися за номером 0 800 503 508. Всі дзвінки безоплатні. Крім того, для зручності громадян працюють месенджери КЗ «Обласний контактний центр» Запорізької обласної ради у Телеграм та Вайбер.