Обласна влада реагує на звернення громадян: «гаряча лінія» з заступницею голови Запорізької ОДА Наталією Будяк

Медичне забезпечення людей з інвалідністю та розміщення внутрішньо переміщених осіб – найчастіші питання, з якими мешканці області звернулися на «гарячу лінію» заступниці голови Запорізької ОДА Наталії Будяк.

На «гарячу лінію» зателефонував представник однієї з громадських організацій Запоріжжя Олег. Повідомив, що створив центр прийому біженців та переселенців у приміщенні колишнього готелю. За підтримки Міжнародної організації з міграції в будівлі провели ремонт, облаштували сховище та створили умови для проживання ВПО. Однак будівля досі належить банку, тому запитувач попросив обласну владу підтримати ініціативу та взяти приміщення на тимчасове утримання.

– Для прийняття зваженого та правового рішення необхідно ознайомитися з документами Вашої громадської організації. Профільні спеціалісти нададуть юридичну оцінку та визначать подальші кроки у цьому напрямку, – зазначила Наталія Будяк.

Мешканка Запоріжжя звернулася на «гарячу лінію» зі скаргою на стоматологічну клініку, де їй відмовили у безоплатному протезі. Розповіла, що уклала договір про безоплатне протезування, зробила зліпок, але через травму не прийшла в призначений день. За її словами, після цього в лікарні повідомили, що не можуть надати безоплатну послугу пацієнтці з третьою групу інвалідності.

– Ми детально вивчимо Ваш випадок та перевіримо наявну інформацію, аби розвʼязати питання. З Вами звʼяжуться фахівці, відповідальні за цей напрямок роботи, та проконсультують про подальші дії, – запевнила посадовиця.

Мешканці  Запорізької області можуть звернутися на «гарячу лінію» ОДА за тел.: 0-800-503-508 або писати в чат-бот у телеграм: @InfoProstirZPBot.

Запорізька обласна державна адміністрація