Гаряча лінія Запорізької ОДА: оперативне реагування на потреби жителів області

Проблеми ВПО, допомога безпритульним тваринам, скарги на медобслуговування та інші. З такими запитами звернулися жителі області на гарячу лінію Запорізької ОДА. На запитання громадян відповідав заступник голови ЗОДА Євген Мироненко.

Внутрішня переселенка Наталя проживає в шелтері, що створений у гуртожитку одного із закладів освіти в Запоріжжі. Жінка поскаржилася на перебої з електропостачанням.

– Ми сплачуємо за проживання в шелтері комунальні послуги. Але останнім часом у нас виникли проблеми зі світлом. Його або зовсім немає, або воно горить так, що аж лампи тріщать. Ми не можемо увімкнути обігрівачі. А керівництво установи не реагує на ситуацію, – розповіла Наталя.

Євген Мироненко пообіцяв мешканцям шелтеру розв’язати проблему. Тим часом на гарячу лінію надійшов дзвінок від Тетяни. Жінка теж вимушена переселенка, проживає із сином в одному із сіл Запорізького району. Попри скрутне становище вона допомагає безпритульним тваринам.

– Багато хто з людей знаходить кошти на сигарети, випивку чи розваги, а подбати про стерилізацію своїх домашніх тварин не може. А потім викидають небажаних цуценят чи кошенят на вулицю. Потрібно проводити якусь роботу із населенням, – вважає Тетяна.

Заступник голови ЗОДА підтримав ідею про проведення інформаційної кампанії щодо відповідального ставлення до тварин. А поки що пообіцяв жінці допомогти із кормами для домашніх улюбленців.

Вимушена переселенка Любов Анатоліївна виїхала із Запоріжжя до Київської області. Разом із чоловіком виховує дитину з інвалідністю.

– П’ять місяців тому служба соцзахисту Київської області  направила запит до своїх колег у Запоріжжі щодо документів на дитину. Але до цього часу їх не отримала. Нещодавно був відправлений повторний запит. Поки немає документів, ми не можемо отримати безоплатно послуги і ліки для дитини, – розповіла пані Любов.

Заступник голови ЗОДА пообіцяв жінці, що з нею зв’яжуться спеціалісти профільного департаменту і допоможуть прискорити обмін даними між соцслужбами двох областей.

Запоріжанка Тетяна Борисівна поскаржилася, що при проходженні обстежень, як-от УЗД та ЕКГ, в міських поліклініках не надають серветок, бахіл тощо. Жінка дзвонила з цього приводу на гарячу лінію НСЗУ. Їй повідомили, що придбання цих витратних матеріалів входить до вартості послуги і фінансується Національною службою здоров’я. Євген Мироненко відповів, що фахівці профільних служб перевірять стан справ у запорізьких медзакладах, щоб запобігти можливим порушенням.

На гарячу лінію ЗОДА звернулася 84-річна пані Юлія. Її питання стосувалося сплати податку на нерухоме майно.

– З Вами зв’яжуться юристи з Центру безоплатної первинної правової допомоги і нададуть всі необхідні роз’яснення, – пообіцяв пенсіонерці посадовець.

Загалом всі заявники отримали кваліфіковані відповіді з приводу  проблем, що їх хвилюють. Жителі Запорізької області можуть звернутися на гарячу лінію ЗОДА за тел.: 0-800-503-508 або писати в чат-бот у телеграм: @InfoProstirZPBot.