На виконання плану-графіка навчання на 2017 рік, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 26.12.2016 № 750, Запорізьким центром перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій 29 травня 2017 року проведено тематичний короткостроковий семінар “Актуальні питання діяльності органів влади зі зверненнями громадян та реалізації положень законодавства щодо доступу до публічної інформації” для керівних працівників структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які відповідають за роботу зі зверненнями громадян та доступ до публічної інформації.
В рамках реалізації програми тематичного короткострокового семінару було організовано проведення виїзного практичного заняття до комунальної установи “Запорізький обласний контактний центр” Запорізької обласної ради. Під час проведення означеного навчального заходу директор Запорізького обласного контактного центру Савенкова О.О. ознайомила учасників семінару з особливостями забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на обласну “Гарячу лінію”, охарактеризувала стан та окреслила перспективи взаємодії місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з комунальною установою “Запорізький обласний контактний центр” Запорізької обласної ради.
Начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату Запорізької облдержадміністрації Кас’яненко Д.В. ознайомив слухачів семінару з нормативно-правовим регулюванням відносин у сфері забезпечення конституційного права громадян на звернення та доступу до публічної інформації, розкрив останні зміни та новації означеного законодавства.
Начальник відділу роботи із зверненнями громадян Запорізької міської ради Авраменко Н.О. поділилася досвідом використання електронних петицій як однієї із форм комунікації між владою і громадськістю. Вона ознайомила присутніх із алгоритмом роботи з Електронною петицією, який напрацьований у Запорізькій міській раді. Учасники семінару мали змогу ознайомитися з особливостями створення електронної петиції безпосередньо на сайті міської ради, процедурою збору підписів та умов її розгляду.
Під час означеного семінару слухачі мали змогу отримати вичерпні, ґрунтовні відповіді на всі свої питання.
Всього учасниками навчання стали 24 працівники місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.