Нормативно-правова база

Центр у своїй діяльності керується:

  1. Конституція України
  2. Закон України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР
  3. Закон України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-VI
  4. Закон України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII
  5. Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
  6. Постанова Кабінету Міністрів України № 976 від 27 листопада 2019 р. «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»
  7. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1269-р «Про схвалення Концепції створення Національного контактного центру»
  8. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 182-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру»